czwartek, 28 marca 2013

#Wszyscy cz. 1

cześć wszystkim. :)
postanowiłam, że będę dodawała coś częściej, ale imaginy będą krótsze.

____________________________________________________________________________________

Dzisiaj zapowiadał się bardzo nudny dzień. Rano gdy wstałam mama mnie oznajmiła, że będziemy sprzątać. Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia więc porządki czas zacząć. Zjadłam śniadanie i wzięłam się do pracy. Razem z mamą posprzatałyśmy kuchnię później łazienkę i na końcu mój pokój. Byłam wycięczona. Razem z mamą przygotowałyśmy obiad. Po zjedzeniu poszłam do swojego pokoju. Położyłam się na łóźko i włączyłam laptopa. Weszłam na facebooka nic ciekawego na nim nie było oprócz tego, że Iza(koleżanka z klasy, której nienawidzę) wychwalała się że w styczniu jedzie na koncert One Direction. Tak One Direction przyjeżdżają w styczniu do Warszawy. Strasznie chciałam jechać, ale moi rodzice nie są tak bogaci żebym mogła jechać na ich koncert. Wylogowałam się z facebooka i weszłam na aska. Odpowiedziałam na kilka pytać i stwierdziłam że wejde jeszcze na twittera i trochę się prześpię bo byłąm zmęczona. Gdy włączyłam twittera zobaczyłam, że kilka osób mnie follownęło więc postanowiłam zobaczyć kto. Gdy zobaczyłąm myślałam, że umrę ze szczęścia. Zaczęłam krzyczeć jak najgłośniej się dało:  "Zayn Malik mnie follownął.! Mój mąż mnie kocha. !" i tak kilka razy. Zadzowniłam do Wiktori(przyjaciółka). Powiedziałam jej, ale mi nie uwierzyła. Dopiero gdy sama zobaczyła.
W-o matko! On naprawdę Cię follownął! Zaraz u ciebie będę.
[T.I]-okay. przychodź szybko, ale jestem szczęśliwa-powiedziałam
Gdy skończyłam rozmwiać z Wiktorią od razu pobiegłam na dół, aby powiedziec o wszystkim mamie. Mama ciszyła się razem ze mną. To niesamowite, że mam taką fajną mamę.
[T.I]-Za chwilę przyjdzie do mnie Wiktoria
M-O to świetnie. Wyjmę jagody z zamrażarki i zrobię wam naleśniki
[T.I]-kochana jesteś-powiedziałam po czym przytuliłam ją
Za jakies 5 min. była już u mnie Wiktoria. Stałam akurat na korytarzu kiedy do domu wpadła Wiki.
W-Witam naszą szczęściarę!
[T.I]- cześć Wiki-powiedziałam po czym przytuliłam ją i dałam jej buziaka w policzek
W- o dzień dobry-powiedziała gdy zobaczyłą moją mamę w kuchni i od razu do niej poszła
M-cześć Wiki
W-a co pani pysznego tu robi?-zapytała
M-robię wam naleśniki z jagodami
W-mmm... pyszota
[T.I]-dobra, dobra.. już się nie podlizuj i tak dostaniesz, a teraz chodź na górę
Wzięłam ją za rękę i poszłyśmy do mojego pokoju. Włączyłyśmy twittera i to co zobaczyłyśmy starsznie nas zdziwiło...

_________________________________________________________________________________

I jak podoba się pierwsza część? Jeśli tak to proszę o komentarze.
Osobiście mi się za bardzo nie podoba, ale nie mogłam niczego wymyśleć. ;p

2 komentarze:

  1. Ciekawe co zobaczyły na twitterze.
    Ach...Czekam z niecierpliwością na kolejny ;D
    Pozdrawiam Bella. ;D
    _______
    Zapraszam do siebie, liczę na komentarz ;p

    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/
    http://onedirection-bella-liamkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Award, więcej na http://blogizyianety.blogspot.com/p/nasz-blog-zosta-nominowany-do-liebster.html

    OdpowiedzUsuń