poniedziałek, 4 marca 2013

Hazza ciąg dalszy

#Hazza 2



Gdy już wszyscy siedzielismy w salonie Liam wybrał jakiś film poczekaliśmy chwilę na Nialla. Gdy zobaczylismy blondyna wchodzącego do salonu wszyscy zaczęli sie z niego smiać.

H- Niall po co ci aż tyle jedzenia?-zapytał ze smiechem
N- no jak to po co?-odpowiedział zdziwiony- przecież nas jest dużo i jak kazdy sobie coś weźmie to dla mnie nie starczy.
Li- spokojnie nikt ci nie zabierze tego jedzenia, a teraz siadaj bo już zaczynamy

Zaczelismy ogladać "Toy story". Strasznie się śmailiśmy przy tym. Czasami Harry sie do mnie przytulał muszę przyznać że to było miłe uczucie. Jak doszło co do czego okazało się że wszystkie słodycze zjadł Horan, który nie pozwolił nam wziąć ani jednego ciastka twierdząc że to może być najlepsze ciastko na świecie a on się tego nie dowie bo to my je zjemy a nie on. Obejrzelismy jeszcze pare filmów w tym: LOL i Igrzyska smierci. Gdy skończyliśmy  ogladać zrobiło się bardzo późno więc postanowiłam iść już do domu.
Ja- ja już pójdę, późno jest.-oznajmiłam chłopcom
H- odprowadzę cię
Ja-okey-odpowiedziałam i ruszylismy do wyjścia. Ubrałam się krzyknęłam chłopakom "cześć chłopcy" i wyszliśmy z Harrym. Szliśmy przez park, było cudownie. Hazza złapał mnie za rękę. Na początku panowała pomiędzy nami cisza, ale nie przeszkadzało mi to. Póżniej Harry się odezwał:
H- wiesz co? Bardzo miło mi się spędza z Toba czas.
Ja- mi również. Na początku myślałam że jesteś całkiem inny, ale teraz wiem ze sie myliłam.
H- [T.I] bo wiesz co ja chyba coś do Ciebie czuje, ale to nie jest coś zwyczajnego, to nie jest przyjaźń. Wcześniej nie wiedziałem co to jest, ale teraz jestem pewien że to jest miłość. [T.I] ja Cie kocham.
Zamurowało mnie stałam jak wryta i nie wiedziałam co powiedzieć. Przyznaję troche mnie to zaskoczyło. Od dawna się kocham w Harrym, tylko wczesniej to była miłość do idola, ale odkąd go poznałam zakochałam sie w nim tak inaczej, tak jak w chłopaku nie jak w idolu.
H- jeżeli nie czujesz tego co ja to zrozumiem-powiedział i spuścił głowę w dół
Ja- Harry od dawna się w tobie kocham. Tylko, że wcześniej to była miłość do idola ale teraz wiem że to się zmieniło. Też Cię kocham Harry.
H- To co? Od dzisiaj jesteśmy parą?
Ja- tak.
H- Na zawsze razem.
Ja- na zawsze- po tych słował zblizyliśmy się do siebie i utonęliśmy w gorącym pocałunku.

Od tej pory jesteśmy parą. Mineło już 3 lata, ale tak jak sobie obiecaliśmy "na zawsze razem"




_________________________________________________________________________________

Mam nadzieję, że sie podoba i czekam na komentarze. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz