wtorek, 5 marca 2013

#Liam

#Liam


Z Liam'em znam się już od dawna. Razem sie wychowywalismy, chodziliśmy do szkoły i wgl. Tak naprawdę to z pochodzenia jestem Polką, ale w Londynie mieszkam od 3 roku życia. Przeprowadziłam się tu razem z rodzicami. Jestem jedynaczką, ale nie jestem aż bardzo bogata chociaż nie narzekam. Tak jak mówiłam przyjaźnię się z Liam'em. Od jakiegos czasu bardzo dobrze się dogadujemy. Lepiej niż wcześniej. Bardziej się zżyliśmy. Od pewnego czasu czuję do Liam'a coś więcej niż przyjaźń, ale oczywiście mu tego nie powiem. Boję się jego reakcji, boję się tego że mnie odrzuci. Nie zniosłabym rozstania z nim. Dzisiaj jestem z nim umówiona. Mamy iść do kina, a później jakiś spacer i lody. Spojrzałam na zegarek który wskazywał  16.15. O 17 miał być już po mnie. Postanowiłam więc iść do swojego pokoju i się trochę ogarnąć. Wzięłam prysznic, posamrowałam się moim ulubionym owocowym balsamem lekko umalowałam i założyłam na siebie to: http://stylistki.pl/nie-skonczone-233969/. Gdy zeszłam na dół usłyszałam dzwonek do drzwi. Otworzyłam je, a przed nimi stał Liam. Przywitaliśmy się.
L- pięknie wyglądasz- powiedział
Ja-dziekuję, ty również.
L-idziemy?
Ja-pewnie-odpowiedziałam i ruszyliśmy w stronę kina. Szlismy jakieś 10 min. Liam ciągle się wygłupiał z czego starsznie się śmialiśmy. Gdy doszlismy już na miejsce i weszliśmy do kina było stasznie dużo ludzi, w tym duzo fanek. Oczywiście zatrzymaliśmy się a Liam rozdał autografy, i zrobił sobie zdjęcia z fanką. Jedna fanka robiąc sobie zdjęcie z Liam'em poprosiła abym ja też z nimi zrobiła sobie zdjęcie co mnie bardzoo zdziwiło. Myślałam że fanki nie przepadają za mną, bo każda chciałaby byc na moim miejscu. Oczywiście każda mnie znała bo często pokazywałam się z chłopcami.
F- Liam czy ty i [T.I] jesteście parą?
L-jeszcze nie.-odpowiedział. Gdy usłyszałam tą odpowiedz nie wiedziałam co mam robić. Czyli mnie kocha, a może tylko tak powiedział? Różne myśli kłębiły mi się w głowie. Moje myśli przerwała jedna z fanek która poprosiła mnie o autograf co mnie stasznie zszokowało.
F-przepraszam czy dałabyś mi swój autograf?-zapytała
Ja- ale ja nie jestem przecież sławna-opowiedziałam lekko zszkowana z uśmiechem na twarzy
F- ale niedługo będziesz- powiedziała z uśmiechem
Oczywiście dałam jej swój autograf i zrobiłyśmy sobie razem zdjęcie. Musze przyznać że była bardzo ładna. Gdy Liam skończył rozmawiac z fankami poszliśmy wybrać film. Wybraliśmy horror "Mama", kupilismy popcorn i ruszylismy w stronę sali w której miał się odbyc seans. Długo nie musieliśmy czekać, po jakichś 5min. film sie zaczął. Podczas filmu Liam cały czas trzymał mnie za rękę, a w strasznych momentach mocno mnie przytulał. Czułam się przy nim tak bezpiecznie jak nigdy. Gdy film sie skonczył odetchnęłam z ulgą. Nigdy nie widziałam tak strasznego filmu. Wyszliśmy z sali cały czas trzymając się za ręce.
L- to co? idziemy na lody?
Ja-pewnie- odpowiedziałam i ruszylismy w stronę wyjścia. Po 10 min. bylismy w małej lodziarni. Kupiliśmy lody i postanowiliśmy iść do parku, ponieważ byłą bardzo ładna pogoda. Siedząc na jednej z ławek niedaleko małego stawu Liam zapytał.:
L-[T.I] bo ja nie wiem jak mam ci to powiedzieć-powiedział skłopotany
Ja-Liam? coś się stało?
L-tak stało się.Słyszałaś o co mnie dzisiaj zapytała jedna z fanek?
Ja-nie.-skłamałam
L-zapytała mnie czyjesteśmy razem, a ja jej odpowiedziałem że jeszcze nie.
Ja- jak to jeszcze nie?
L-[T.I] bo ja od pewnego czasu czuję do ciebie coś więcej niż przyjaźń. Znamy sie już długo i wiemy o sobie wszystko. [T.I] ja cię kocham. Jeżeli nie czujesz tego samego co ja to zrozumiem tylko niech to co teraz powiedziałem nie zrujnuje naszej przyjaźni.
Ja- głuptasie jak mogłoby zrujnować to naszą przyjaźń? Ja też cię kocham Liam.
Na te słowa Liam mnie pocałował. Czułam się strasznie dziwnie, ale tak bezpiecznie. Od dzisiaj mam chłopaka i mam nadzieję że bedziemy razem już na zawsze.
KONIEC. :)

_________________________________________________________________________________
Pisany z pośpiechu. Mam nadzieję że będzie wam się podobał. Osobiście uważam że jest okropny i wgl. Czekan na wasze komentarze.
Pozdrawiam lokersowa. :D

2 komentarze: